مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-08پزشكي

سلامت| چهار توصیه ساده برای داشتن قلبی سالم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیماری قلبی و عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تأثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری های قلبی، - بیماری های قلبی از علل اصلی مرگ و میر بوده و عواملی از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا و استعمال دخانیات احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بیماری قلبی و عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تأثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری های قلبی، بیماری های عروقی مغز و کلیه و بیماری های شریانی می شود.

با تغییر سبک زندگی به یک سبک سالم می شود از خطر بیماری های قلبی پیشگیری نمود.

عوامل اساسی یک سبک زندگی سالم شامل رژیم غذایی مناسب، ورزش روزانه، اجتناب از مصرف الکل، کنترل بیماری هایی از قبیل دیابت، فشارخون بالا و کلسترول و درخواست از خانواده برای کمک به شما در انجام تغییرات مهم است.

در ادامه چند توصیه برای داشتن سبک زندگی سالم تر، محافظت از قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایندیپندنس بلو کراس آورده شده است: 1) در مورد عوامل خطر خود با پزشک تان صحبت کنید: پزشک شما می تواند در درک خطرات و کار هایی که می توانید برای محافظت از قلب خود انجام دهید به شما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت| چهار توصیه ساده برای داشتن قلبی سالم

سلامت| چهار توصیه ساده برای داشتن قلبی سالم